SEO tilstandsrapport : hva bør endres

Få vite:

Hva bør endres for å få bedre plassering i Google?

Du får vite hvordan det bør være, hvordan det er, og en konkret liste med tiltak du bør følge. Resultatet er at dine rangeringer vil bedres, og du vil få flere kunder.

Hva bør endres for å få bedre respons/ salg fra hjemmesiden?

Noen ganger er det kun små endringer som bør gjøres på en hjemmeside for at du skal få mer respons. Dvs. flere henvendelser, flere bookinger eller flere salg. 

Ønsker du at din hjemmeside skal søkemotoroptimaliseres bedre, men er usikker på hva du bør gjøre videre?

Vi kan fortelle deg i detalj hva du bør endre på, og du står deretter fritt til å gjøre det selv, benytte andre eller oss til å utføre søkemotoroptimaliseringen for deg.

Du får en komplett og innholdsrik rapport som viser deg det du bør endre på, og gir deg hjelp til hvilke endringer som bør prioriteres foran andre. Ta kontakt med oss for å få vite mer om rapport for søkemotoroptimalisering.

Ønsker du derimot å ha en SEO markedsanalyse, så klikk på linken.

Vil du ha en tilstandsrapport?

Mange ledere er usikker på om det er verdt å satse på den hjemmesiden de har, eller om den bør vrakes til fordel for noe nytt. Vi har derfor utviklet en unik tilstandsrapport som både er myntet på deg som leder/ beslutingstaker – og på deg som tekniker og
webredaktør.

Gjennom rapporten får du vite hva som bør endres, og hvorfor. Tilbakemelding fra de kundene som har kjøpt denne rapporten er ensidig positiv: Både fra ledere og teknikere.

Tilstandsrapporten er en drøyt 30-siders rapport som gir deg god innføring i “hva” og “hvorfor”. Du får vite hva som er bra, og hva som bør endres.

I tillegg til den skriftlige rapporten får du også en video der vi tar deg med på din hjemmeside og “tegner og forteller” klart og tydelig. Gang på gang får vi tilbakemeldinger på at vi er svært tydelige, og forklarer slik at dem som ikke steller med dette til daglig allikevel forstår hva og hvorfor.

  • Teknisk tilstand av hjemmeside

    • Meta data
    • URL adresser
    • W3C – Validering av HTML og CSS
    • Lastetid av hjemmeside

  • Presentasjon av innhold

    • Bruken av formateringer
    • Tekst for bilder
    • Teknisk presentasjon av innhold
    • Bruk av video

  • Linker inn & ut

    • Inngående linker
    • Utgående linker
    • Interne linker
    • Strategier

  • Konklusjon

    • Hva er dagens tilstand ?
    • Dine muligheter

TA KONTAKT

Web Analytics