Få flere kunder via Google-optimalisering

Søkemotoroptimalisering - SEO forklart enkelt!

La flere kunder finne deg fordi du lykkes med din SEO

  • 93% av kjøpsbeslutningene starter ved et søk på nett.
  • 80-90% av forbrukere gjør undersøkelser online før de kjøper.
  • Søkemotorene genererer 300% mer trafikk enn sosiale medier.
  • 14,6% av kundeemner som kommer fra søkemotorene blir til et salg!

Det vil si at søkemotoroptimalisering er et "must" innen digital markedsføring i dag. 

Er du tilstede i Google ved å rangere høyt og treffer kundene allerede i starten på deres leting etter produkt eller tjeneste - så er det mye mer sannsynlig at du får solgt til dem. 

Godt innhold og optimalisering av din hjemmeside = flere kunder...

Søkemotoroptimalisering for nettbutikker og hjemmesider

Rådgiver - Hjelp til selvhjelp

Nå har du muligheten til å leie oss inn som rågiver for søkemotoroptimalisering, og dermed hjelpe deg i å få gratis trafikk inn til ditt nettsted. Det er ikke alltid vanskelig å bli synlig på nett, men det krever at du vet hva som skal gjøres. Vi kan fortelle deg hva du må gjøre, så kan du selv gjøre det som må gjøres for å rangere høyt i Google!

SEO selskap som bryr seg!

Dessverre har vi tidligere jobbet med firmaer som ikke egentlig bryr seg om hvordan det går med kundene. Det er veldig uheldig og uønsket. Når vi velger å jobbe med deg, så er det fordi vi bryr oss om hvordan det går med deg. Vi vil at du skal lykkes! - Ja, selvfølgelig ønsker vi å kunne sende faktura til deg, men vi ønsker at den blir betalt fordi du er kjempeglad for resultatene vi har bragt deg.

Derfor opererer vi ikke med bindingstid eller strenge kontrakter. For vi bryr oss om deg og ditt firma. Vi vil du skal velge oss fordi vi gir deg gode resultater!

Få din nettbutikk synlig i Google!

Få fart på din nettbutikk! - Her får du hjelp til å få flere kunder som kommer til nettbutikken fra Google. Dette er en målgruppe som stort sett er mer kjøpsklare enn de du finner på sosiale nettsteder som eksempelvis Facebook. 

Tidlig i 2020 skrev Preben Sangvik en bok som forklarer hvordan man bør gjøre seo for nettbutikker. Boken handler mye om strategiene og hvordan man kan bruke innhold som en svært viktig del av en helhetlig markedsførings- og SEO-strategi. Samt hvordan få RASKE resultater. 

Gjør din hjemmeside mer synlig!

Få eksperthjelp til å bli mer synlig i Google. Gjennom 15 år har vi hjulpet bedrifter i Norge å bli synlig nasjonalt og internasjonalt med sine nettsider. Dette gir ofte mye bedre salg, og anbefales alle med nettsider å fokusere på å bli mer synlig i Google.

Akkurat nå skriver Preben hos oss en bok om hvordan man bør tenke når det gjelder synlighet på nett for nettsider. Strategien er veldig lik om du har et byrå, en tjenesteytende eller et produktselgende selskap. Det er faktisk også veldig likt for ideelle organisasjoner. Denne boken forventes ferdig medio juni 2020. 

Hvordan gjøres SEO-prosessen?

1) Den første kontakten

Aller først tar du kontakt med oss. Da tar vi en innledende samtale der du stiller oss noen spørsmål og vi stiller deg noen spørsmål. Du snakker da ikke med en selger, men med en ekspert innen søkemotoroptimalisering hos oss. Ut fra det får du vite om vi passer godt sammen og om vi kan hjelpe deg slik du gjerne vil. Vi forsøker aldri å "rå-selge" deg inn på en avtale, men ser etter mulighetert for å hjelpe deg best mulig.

2) SEO analyse

Etter samtalen gjør vi innledende analyser av ditt nettsted, dine konkurrenter og konkurransesituasjonen. Denne gir oss inngående kjennskap til akkurat din situasjon, og gir oss en del svar som vi bringer med oss i den neste samtalen.

Hensikten er å se hvordan du kan få bedre salgsbudskap, bedre salgsflyt og selvfølgelig bli mer synlig i Google og andre søkemotorer.

3) Skjermmøte / videokonferanse

Når vi har fått de nødvendige svarene på analysene så avtaler vi et tidspunkt der vi kan møtes ansikt til ansikt via skjermmøte.

Der presenterer vi de funnene vi har gjort, og hva vi foreslår blir gjort med ditt nettsted for at din nettside kan hente inn kunder til deg fra Google. Dette gir deg også anledning til å stille oss spørsmål og få svar.

4) Du finner ut om du vil jobbe med oss

Vi presser deg ikke til å ta en avgjørelse i skjermmøtet. Vi ønsker kun å jobbe med kunder som er overbevist om at vi kan hjelpe dem å få flere kunder via god nettside optimalisering.

Erfaringen vår er at kunder opplever de får veldig mye i det første møtet, og at de gleder seg til å jobbe videre med oss.

5) Vi starter samarbeidet om søkeoptimalisering

Når du finner ut at du vil jobbe med oss får du ikke en lang og vanskelig kontrakt som du må signere. Du får heller ingen bindingstid

For vi er trygge på at vi kan skaffe deg veldig gode resultater, og vi ønsker at det er våre resultater som holder deg som en aktiv kunde hos oss.

Det er den beste fornøyd-garantien du kan få. 

Underveis i samarbeidet optimaliserer vi ditt nettsted for Google, og måler resultatene. Både via "SERP trackers", via statistikk og via salgshistorie. 

Bli synlig på Google - slik at du kan få flere kunder

God rangering i Google på dine viktigste søkefraser gir mer omsetning - og høyere fortjeneste. Statistikk tilsier at synlighet i Google gir 300% mer trafikk enn sosiale medier, og også har høyere frekvens av kjøpere. Derfor bør du benytte et SEO byrå som en del av din markedsføringsmiks.

Slik er prosessen:

  1. 1) Kunde søker
    etter mer informasjon om problemet sitt, etter løsning på sitt problem eller et produkt som kunden har bestemt seg for å kjøpe.

  2. 2) Kunde finner
    en av dine hjemmesider rangere høyt og blir gjort oppmerksom på hvordan du kan hjelpe. Godt innhold gjør at de besøkende vil ønske å kjøpe fra deg.

  3. 3) Kunde bestiller fra deg
    det du tilbyr eller sender deg en forespørsel.

Fungerer det i praksis?

Ja, våre kunder opplever at mye av salget deres går til kunder som kommer fra søkemotorene. God søkemotoroptimalisering SEO handler ikke bare om å få mer trafikk, men å få rett person inn på hjemmesiden.

Bare tenk på deg selv:
Hvor går du når du vil finne produkter og tjenester for å løse dine ønsker?

Ja, 93% av nettsalgene starter med et søk i Google, og det er der du treffer dine kunder. Derfor ønsker du søkemotoroptimalisering! Du trenger en god SEO løsning!

Her er noen viktige punkter for hvorfor du bør bli synlig på Google:

  • Du får høyere fortjeneste:
    Kunder som kommer via god og riktig søkemotoroptimalisering SEO koster i snitt 61% MINDRE enn andre. F.eks er det dyrt å annonsere på sosiale medier til sammenlikning.

  • Du får en konkurransefordel:
    93% av all aktivitet på nettet starter i en søkemotor (Forbes). Når du er øverst i Google så kommer folk til ditt nettsted og ikke til din konkurrent. Altså vinner du!

  • Du får flere kjøpere:
    14,6% av kundeemner som kommer via søkemotorer ender opp som kjøpere.

  • Du har flere muligheter til å presentere ditt salgsbudskap:
    61% av kjøpere har først blitt inspirert eller overbevist om å kjøpe via en blogg (og søkemotorene er bloggernes største trafikk-kilde dersom de ikke er en kjendis).

  • Du treffer folk der de sjekker ut produkter og tjenester:
    87% gjør sine egne undersøkelser på internett før de kjøper (og da søker de som oftest i en søkemotor)


Med andre ord er det veldig viktig for deg og ditt firma at dere ikke bare er tilsted på sosiale medier men er godt tilstede i Google når folk søker etter problemer, løsninger eller konkrete produkter eller tjenester som er relevant til det du tilbyr. 

Når du vil bli raskt synlig på Google så kan du bruke en SEO ekspert til å hjelpe deg:

Først og fremst er dette en markedsførings-metode som er svært effektiv!

Statistikken sier at det er mye større sannsynlighet for at besøkende som kommer via en søkemotor og som tar kontakt med deg faktisk kjøper av deg...

Søkemotoroptimalisering er kort fortalt begrepet som brukes når vi jobber for å plassere dine nettsider høyere opp i det organiske søketreffet (gratis plasseringene) i Google og de andre søkemotorene. Noe av denne jobben er å optimalisere innhold, navigering, menystruktur, meta-informasjon, lenker og hastighet. Vil du lese mer om dette så les "Hva er SEO?" her. 

Google er desidert størst på det norske markedet, og derfor konsentrerer vi oss om Google. God og riktig synlighet i Google vil gi deg flere besøkende. Punktum!

SEO står for "Search Engine Optimization", som på norsk heter søkemotor-optimalisering. Noen sier "SEO optimalisering", men det er jo litt smør på flesk...

Uansett er det en VIKTIG del av din digitale markedsføring, men ofte veldig vanskelig å utføre selv. Det er på en måte lettere å komme i gang med sosiale medier, men SEO er en viktigere løsning. Derfor velger mange å leie inn en SEO ekspert, enten til å få råd eller å gjøre jobben for seg - slik at de kan rangere høyt.

Det kreves mye spesialkompetanse og riktige verktøy for å få til god synlighet i søkemotorer. Velg derfor noen med lang og bred erfaring til å gjøre dette for deg. Det er en kombinasjon av teknisk arbeid og det å produsere eller korrigere innhold.

Her får du hjelp med søkeoptimalisering fra noen som har drevet med dette i over 15 år, har laget flere kurs, innhold og også engelsk fagbok om temaet.

SEO definisjon

Det er ingen klar definisjon av søkemotoroptimalisering, men for å sitere Wikipedia kan vi si:

"Søkemotoroptimalisering (SEO) er å benytte metoder som fører til at en eller flere nettsider oppnår bedre synlighet eller «ranking» på søkemotorenes resultatsider."

Det er med andre ord et arbeid som går i å benytte ulike metoder for å oppnå bedre plassering i søkemotorenes resultatsider. 

SEO betydning:
Hva er hensikten med søkeoptimalisering?

Hensikten er å tjene penger!

All markedsføring handler om at du skal tjene mer penger på det enn det koster deg å gjennomføre en kampanje.

Synlighet i Google er effektiv markedsføring!

Folk søker på Google etter ALT mulig: problemer, løsninger, konkrete produkter etc. - Da må de MÅ finne deg!

Søkemotoroptimalisering, når det er utført riktig, er en svært effektiv form for markedsføring. Du plasserer ditt innhold og budskap foran din kundegruppe - til rett tid.

Derfor er optimalisering for bedre synlighet i Google en veldig viktig del av markedsstrategien til et hvilket som helst selskap. Ikke bare for nettbutikker og dem som selger på nett, men for alle som har nettsider og er interessert i flere henvendelser og salg.

Som nevnt søker de fleste på Google etter løsninger på sine problemer. Dette er viktige kunder for deg! – Til forskjell fra på sosiale medier så er folk som søker etter løsningen er nemlig motiverte kjøpere, og derfor er sannsynligheten større for at Google-besøkende vil kjøpe fra deg enn andre tilfeldig besøkende.

I tillegg opplever folk at Google “anbefaler” dine nettsider som løsning, og dermed opplever dine kunder større grad av troverdighet for din hjemmeside når de kommer til deg gjennom en “uavhengig anbefaling” – enn om de hadde kommet gennom en reklame du har.

Kombinasjonen av overnevnte gjør at besøkende fra Google ofte kjøper din løsning, hvis andre viktige faktorer er i orden.

Derfor bør du benytte et SEO byrå som fokuserer på at du skal tjene penger.

søkemotoroptimalisering seo
SEO er smart valg for deg fordi du kan...

Tjene mer penger med en god SEO konsulent

Tjene penger med en konsulent? Ja, for en konsulent som gjør jobben sin sørger for at du tjener mer penger med den på laget enn uten:

Hensikten med SEO er at du skal få flere klikk fra Googles SERP (Search Engine Results Page = søkeresultatene) inn til din salgsside. Klikk fra SULTNE kjøpere. Det er bevist gang på gang at disse kjøper oftere og mer enn folk som ellers kommer inn på et nettsted. Derfor er det lønnsomt å komme høyt i Google på de frasene som brukes av sultne kjøpere.

Spare penger

Når du først ligger i toppen av søkemotorer på de søkefrasene du vil ha, så henter du inn folk helt gratis. Du betaler ikke per klikk, og ikke betaler du per visning heller. Det er rett og slett gratis. Dermed vil du på lang sikt spare store penger på å ligge i toppen av Google.

Spare tid med å få hjelp med SEO

Du driver et firma fordi du tjener penger på det du gjør. Bruk derfor tiden din på det, og ikke forsøk å lese deg opp på hvordan du skal gjøre god SEO selv. Problemet er at SEO endrer seg hele tiden, for Google endrer seg. 

Spar din tid ved å sette bort jobben til dem som spesialiserer seg på søkemotoroptimalisering seo. Da frigjør du verdifull tid så du kan konsentrere deg om å selge til dem som kommer innom.

Slipp unna masse strev

Det å lære seg søkemotoroptimalisering, skrive rett innhold for både mennesker og søkemotorer - og gjennomføre det på sin nettside er ganske krevende. I tillegg så må du lære deg mye teknisk, og også være komfortabel med å kode. I tillegg til å lære deg å skrive tekster som er bra på nett.

Alt dette slipper du ved å sette bort jobben til dem som kan det. Er ikke det smart?

Det gjør det SÅ mye lettere for deg å lykkes med ditt nettsted.

Når din nettside blir synlig i søkemotorene så vil din målgruppe lettere vil finne frem til deg og bli interessert i å kjøpe fra deg og gir deg muligheten til å hente inn kunder du ellers ville gått glipp av

Søkemotoroptimalisering fordeler

Fordelene med SEO er mange, men den aller aller viktigste er at du får presentert ditt salgsbudskap overfor en gruppe mennesker som VIL ha ditt produkt eller tjeneste. 

For i overkant av 90% går på nett og søker etter løsninger på sine problemer og leter etter riktig produkt eller tjeneste på nett. De aller aller fleste starter i Google, og dersom du er der med ditt firma når de søker - ja da er du med i kjøpsprosessen!

Dermed vil du ha helt klare fordeler ovenfor dine konkurrenter som forhåpentligvis ikke er i topp 10 i Google. Derfor bør du aktivt jobbe for å optimalisere ditt nettsted - slik at du holder deg over dine konkurrenter og klarer å hente kjøpere fra Google.

SEO for hjemmeside

Når du nå ønsker å rangere ditt nettsted i toppen av Google så må du vite hva som må gjøres. Her er en liten oversikt over det som må gjøres for at din hjemmeside skal rangere i topp 10, og samtidig gjøre det du ønsker at den skal gjøre for deg:

Søkefraseanalyse - bestemme hvilke fraser du vil rangere i topp 10 på. 

Innhold: Gjenbruke eller skrive nytt innhold for mennesker - og søkemotorene.

Optimalisering for rangering i topp 10: Gjøre nettstedet attraktivt for søkemotoren.

Be om respons: Sørge for at nettsiden gjør det den skal gjøre.

Når du vil ha hjelp med SEO hjemmeside så ta kontakt.

SEO for nettbutikk

Nettbutikk SEO er en egen sak. Det er krevende å rangere en nettbutikk i toppen av Google. Spesielt dersom du opererer i en konkurransesituasjon med sterk konkurranse, og der du har konkurrenter som bevisst jobber med å rangere på spesifikke søkefraser. 

En konkurrent behøver ikke være en nettbutikk. For eksempel kan en blogger være en konkurrent til deg som driver nettbutikk, for bloggere opptar gjerne en del av topp-plasseringene i Google.

Derfor har vår SEO konsulent Preben Sangvik utviklet en løsning spesifikt for nettbutikker. Han har også skrevet en bok om temaet, der formålet er å hjelpe nettbutikk-eiere å utnytte Google bedre enn de vanligvis gjør.

Boken (på engelsk) handler om hvordan man best mulig bør jobbe med søkemotoroptimalisering for å få flere faktiske kjøpere til en nettbutikk. Måten SEO gjøres på har enorm betydning for omsetning og inntekter. Dette gir han deg gladelig tips om!

I hans SEO guide er det tydelige og klare måter å gjøre dette på, og det har stor betydning for dem som velger å følge hans råd.

Pris og tilbud på SEO

Kan dere gi meg tilbud på SEO?

Ja, det kan vi. Ta kontakt med oss så vil vi analysere din konkurransesituasjon (gratis), og etter det vil vi kunne gi deg tilbud på SEO for ditt nettsted. Da vil du kunne få hjelp med SEO - alt etter hvor mye du ønsker hjelp med.

Hos oss trenger du ikke å sette bort hele jobben til oss. Vi vil gjerne gi deg hjelp til søkemotoroptimalisering i Norge og utland, så du kan gjøre deler av det selv om det passer deg best.

Send epost til [email protected] eller ring på 90192708 for å få SEO analyse og tilbud.

SEO og SEM er digital markedsføring. Hvordan setter du verdien på markedsføringen? Jo, ut fra resultatet!

God optimalisering for søkemotorene betaler seg selv. Kort og godt. Det er akkurat det samme som med god markedsføring. Når det gjøres rett så vil markedsføringen betale seg selv...

Hvorfor bruke "billig søkemotoroptimalisering" når du kan få søkemotoroptimalisering som betaler seg selv? For det er det som er målet vårt: det er å raskest mulig sørge for at du har større overskudd ved å benytte oss enn du har uten. Vi vil generere penger til deg rett og slett. 

Det er mye billigere enn å bruke "billig søkemotoroptimalisering" der du ikke får noe igjen for din investering.

Søkemotoroptimalisering er i bunn og grunn en del av din digitale markedsføring, og spørsmålet er hvilken verdi du får igjen for din optimalisering:

SEO handler om å få flere kunder, og verdien som skapes kommer helt an på bransjen, resultatene og hvor godt din hjemmeside selger. Det grunnleggende er at økt synlighet i Google = flere kunder...

Eksempel: verdi av nettsted-optimalisering for nettbutikk:
Hvis din nettbutikk er noenlunde normal har du en konverteringsrate på ca 2%. (selger til 2 av 100 besøkende). Hvis konverteringen på besøkende fra Google er høyere (normalt sett er den det) kan vi regne med 3%. La oss si at et gjennomsnittssalg gir deg 1000,- i fortjeneste. Samt at Google vil sende deg 1000 unike besøkende hver måned, da vil optimaliseringen være verdt 30.000,- / måned

Hvis vi sier at gjennomsnittssalget gir deg 2500,- så vil optimaliseringen være verdt 75.000,- / mnd

Eksempel: verdi av søkemotoroptimalisering for nettsted:
Hvis du har et nettsted som promoterer ventilasjonssystemer, og du normalt klarer å selge til 1 av 100 besøkende, så har du en konverteringsrate på 1%. Hvis et gjennomsnittssalg gir deg 47000 i fortjeneste, så vil en økning på kun 260 unike besøkende per måned tilsi 122.200 i fortjeneste hver måed...

Dette er forsiktige tall.

Vi har jobbet med kunder der deres synlighet i Google har vært verdt langt mer...

Et eksempel for en nettbutikk

Antall søk per frase: 720/ mnd
Salg per 100 besøkende: 2 stk
Overskudd per salg: kun kr 2600,-

SEO ekspert gir god lønnsomhet
 Plassering Gj.snitt CTR Antall besøkende Antall nye kunder Overskudd Overskudd ved 10 fraser
33,64% 242 kr 12595  kr 125950
16,67 120  kr 6241  Kr 62410 
9,62% 69  kr 3602  Kr 36020 
6,4% 46  kr 2936  Kr 29360 
4,55% 33  kr 1704  Kr 17040 

Et eksempel for en konsulent hjemmeside:

Antall søk per frase: 720/ mnd
Henvendelser per 100 besøkende: 16,1 stk
Overskudd per henvendelse: kun kr 5000,-

Plassering Gj.snitt CTR Antall besøkende Antall nye henvendelser Verdt
33,64% 242 39 kr 194977
16,67 120  19  kr 96619
9,62% 69  11  kr 55758
6,4% 46  kr 37094
4,55% 33  kr 26372

Forklaring av CTR - Click Through Rate:

Et størrelsesforhold som viser hvor ofte folk som ser på oppføringen din ender opp med å klikke på den. Klikkfrekvens (CTR) brukes her for å vise hvor i et Google-søkeresultat folk klikker - og hvor ofte.

CTR er antall klikk som en plassering i søkemotorens resultatside får delt på antall ganger søkeresultatet vises: klikk / visninger = CTR. Hvis du for eksempel hadde 100 klikk på 720 visninger, ville CTR-en din være 13,88%.

Fordeling av CTR er hentet fra Advanced Web Ranking - CTR study

Hvordan bli synlig på Google?

Det finnes hovedsaklig to hovedmetoder for søkemotoroptimalisering: On-site og off-site.

Her får du hjelp med begge deler:

On-site SEO handler om alt du kan gjøre med din egen hjemmeside for å fortelle søkemotorene at denne er viktig og relevant. Det må lages rett innhold, og hjemmesiden gjøres brukervennlig og rask.

"Skjult informasjon" er innhold må brukes til det fulle. Dvs. meta-tagger og bruk av formatteringer på hjemmesiden. Intern-linking betyr også en del, sammen med utrolig mange andre faktorer som søkemotorene vurderer.

I likhet med off-site søkemotoroptimalisering SEO vil on-site optimalisering gjort feil skade din plassering, mens gjort riktig bety utrolig god og billig markedsføring for din hjemmeside.

on-site SEO

Off-site optimalisering handler om alt som må gjøres utenfor dine nettsider som påvirker søkemotorene. Det kan deles opp i flere elementer:

Linker
Hver eneste lenke du får inn til din nettside fra andre nettsteder er med på å fortelle Google litt om din hjemmeside. Det kan være godt eller dårlig nytt for deg. Søppel-linker gir deg dårlig rangering, mens gode lenker kan flytte deg til toppen av Google. Vi har lang erfaring i å skaffe gode linker inn til våre kunder. 

Sosiale signaler
Alle signaler fra sosiale medier og web 2.0 sider er likedan viktige for din nettside. Det kan være en Facebook-like, en Linkedin-deling eller helt andre signaler. I tillegg vil aktivitet på sosiale medier selvfølgelig kunne være en god digital markedsføring i seg selv.

Off-site søkemotoroptimalisering seo er en tidkrevende prosess. Det er viktig at linkene skaffes på rett vis. 

Gjør man off-site søkemotor på feil måte kan Google straffe nettsider hardt. Gjør man det på riktig måte kan det bety gode penger i kassa for deg.

off-site søkemotoroptimalisering

Det å gjøre søkemotoroptimalisering i Norge og på norsk er litt annerledes enn i det store utlandet. Det er jo en meget effektiv digital markedsføring når det gjøres riktig, så SEO byrået må vite hva det gjør.

På mange måter er det enklere enn å jobbe på språk som har flere titalls millioner søkere og ditto høy konkurranse, men på andre områder er det dyrere og vanskeligere. Grunnen er rett og slett at søkemotoroptimalisering er en manuell jobb, og timesprisen i Norge er høyere enn andre steder. Da kan det være fristende å prøve et utenlandsk selskap - eller til og med outsource til Fiverr. 

Det kan jo være fristende når man kan få utført "SEO" til latterlige lave priser. MEN mange har hatt svært negative erfaringer med å prøve  utenlandske SEO-selskaper.

Spesielt billige småfirma eller innleie av enkeltpersoner som automatiserer mye av det de gjør. Og særlig når det er folk som lover mye for en enkelt-betaling. Alt fra en "Bygg 10000 linker til din hjemmeside" for kun $5 på Fiverr, til noen tilsynelatende seriøse tilbydere. Men ikke la deg lure.

Et godt tips her er å bruke noen som har god erfaring med søkemotoroptimalisering, i Norge. For synlighet på nett her i Norge er avhengig av at det gjøres skikkelig, spesielt dersom du vil ha varige resultater. 

seo i norge

Hva bør jeg se etter hos et søkemotoroptimalisering-byrå?

Lidenskap!

Mange små og større firma leverer kun søkemotoroptimalisering fordi deres kunder spør etter det. Men byrået har ikke ansatte eller medarbeidere som er  lidenskaplig opptatt av synlighet i Google. De er kun opptatt av å kunne tilby "ok" SEO til kunden - så de kan fakturere mer...

Pass deg især for dem som prøver å selge deg "katalogoppføringer" som skal "søkemotoroptimaliseres". Det er som regel helt dødfødt. 

Velg heller et SEO-byrå som er lidenskaplige. Som snakker om synlighet, plassering øverst i Google og jobben med entusiasme og "glød". Der vil du oppleve at de jobber hardt og godt for at du skal oppleve de gode resultatene. For da gjør de et ikke bare for penger, men for sporten.

seo byrå
Pris på SEO - med resultater:
Norsk SEO byrå - topp 10 i Google

Når du vurderer søkemotoroptimalisering så er det viktig at du får en god oppstart, og kjenner at du er i trygge hender. Målet ditt er jo å gjør at dine målgruppe lettere vil finne frem til deg og bli interessert i å kjøpe fra deg. Da må du jobbe med innholdet.

Benytt vår mer enn 15 års erfaring. Det gir deg muligheten til å hente inn kunder du ellers ville gått glipp av. I det inngår det gode resultater og klare lønnsomme strategier. Selvfølgelig får du personlig oppfølging, coaching og hjelp.

Trykk på knappen eller ring oss på 45059000

Kontakt med oss for rådgivning, hjelp med å se om SEO er en god løsning for deg og konkret uforpliktende pristilbud.

Send inn skjemaet, så vil en av våre eksperter på hjelp med å bli mer synlig i Google sjekke over dine behov og komme tilbake med konkret løsning for ditt firma.

Uforpliktende selvsagt!


Hør med oss om vi kan hjelpe deg:

Klikk på knappen for å be om tilbud på SEO.

"Ekstremt bra søkemotoroptimering!
Nettsiden var på førstesiden av google i løpet av noen dager på alle optimerte fraser. Anbefales!

Oppsummering:
I mer enn 15 år har Responspartner AS hjulpet bedriftseiere og firmaer med strategiske og praktiske gjennomføringer av søkemotoroptimalisering med forskjellige SEO-metoder i hele Norge. Gode resultater, ferdig gjennomtenkte og erfarne løsninger - og med med fokus på at det skal lønne seg for deg!

Du får:

- Unik og god SEO-gjennomføring
- Hjelp med godt innhold
- Personlig oppfølging, coaching og hjelp
- Unik kunnskap innen hjelp med å bli mer synlig i Google

..som hjelper deg å få satt ditt salgsbudskap foran sultne kjøpere!